אלוורה 1 על 1

צמח האלוורה! כולכם בטוח כבר שמעתם עליו! 
צמח המרפא עם הג׳ל המפורסם בו ניתן למצוא המון רכיבים פעילים בעלי סגולות מיוחדות. בג׳ל האלוורה משתמשים בעולמות הרפואה, האסתטיקה והמאכל כבר מאות שנים!
האלוורה, "אלוי אמיתי", היא מין השייך לסוג אלוי. סוג זה כולל 400 מינים שונים ומגיע אלינו מיבשת אפריקה. משפחת ״האלוי״ היא משפחה של צמחים בשרניים (סוקולנטים), המאופיינת בצורת שושנית וזקופה. בעלת עלים ארוכים ומחודדים בקצוותיהם ובעלי קוצים בבגרותם.
השקייה:
סיבה מספר אחת להריגת צמחי בית ואלוורה בפרט היא השקיית יתר!
מאחר ומדובר על צמח מדברי, העלים הבשרניים של האלוורה  עוזרים לה לאגור מים, לתקופות ארוכות של יובש ומצוקה. לכן, היא לא זקוקה להשקייה תכופה. היא צמח עצמאי שמסתדר בכוחות עצמו לאורך זמן, ומאוד מתאים לאנשים המחפשים צמח שלא דורש יותר מידי תשומת לב. תניחו אותה בפינה מוארת מאוד ופשוט תנו לה לצמוח :)
אור:
האלוורה תהנה מאזור מואר ככל האפשר! להצלחה אופטימלית בגידול הצמח, אנחנו ממליצים שלא למקם אותה באזור עם עוצמת אור בינונית ומטה. האלוורה נכללת אצלנו בקטגוריית צמחי הבית, אבל בואו לא נשכח שבמקור היא צמח מדברי. לכן, תהנה גם בתנאים של שמש ישירה, גם אם זה לחצי יום.
רעילות:
אומנם האלוורה ידועה ככזו שאפשר לצרוך בדרכים שונות, אך כדי להגיע למצב זה היא עוברת תהליכים מזקקים, בהם מוציאים ממנה את הרעלנים, ומאפשרים לכך.
האלוורה החמודה שאתם מגדלים בבית יכולה להיות רעילה לכם, ואנחנו ממליצים שלא לנסות לצרוך אותה בדרכים אלו או אחרות ללא הבנה בנושא. מומלץ להרחיקה גם מהישג ידם של ילדים ובעלי חיים.