שרכים 1 על 1

שרכים הם צמחים ירוקי עד. כאלה שמוסיפים צבע ורעננות לכל פינה בבית. ישנם שרכים שאוהבים שמש, אחרים יותר זקוקים לצל, אבל כולם אוהבים מים והרבה.
בואו תכירו כמה מהם:

שרך בוסטון - מכונה גם שרך החרב, או שרך עצמות הדג הוא אחד השרכים הנפוצים באזורים טרופיים ברחבי העולם. השרך משגשג במקומות לחים וזקוק לכמות אור גדולה (ללא שמש ישירה). השרך ידידותי לבעלי חיים.
שרך קרך אייל - יצירת אומנות חיה. צמח נשפך חזק מאוד בעל קצב צימוח מהיר. עליו בצבע ירוק הנראים כמו קרן אייל ועל כן שמו. העלים של קרן-האייל רכים ונעימים, בעלי מרקם קטיפתי שממש כיף ללטף.
כליין קיפח - הכליין מסייע מאוד לטיהור האוויר בחלל ולספיגת כל מיני אדים כימיים ורעילים, כולל פורמאלדהיד. הוא גם תורם בהגברת הלחות בבית, במיוחד בחדרים דחוסים ולא מאווררים.
שרך קן ציפור - השרך הכי מיוחד שתפגשו. בעל עלים ירוקים וארוכים המסודרים בצורת קן קטן ומתפתחים ממרכז הצמח. מאוד אוהב מקומות לחים וידידותי לבעל חיים.
אור: שרכים יהנו מעוצמת אור גבוהה עד בנונית אך חשוב לא למקם אותם תחת שמש ישירה.
השקייה: השקייה נכונה היא המרכיב החשוב ביותר בהצלחת גידול שרכים. אתם חייבים לזכור לא לתת לאדמה שלהם להתייבש לעולם. יש לדאוג לאדמה מאווררת ולחה באופן קבוע, לא ספוגה במים ולא יבשה לגמרי.
לחות: לחות, לחות ועוד לחות. רבים מהשרכים רגילים לחיות באזורים טרופים ששם אחוזי הלחות גבוהים מאוד לכן, חשוב לעזור לצמח לקבל את הלחות שהוא צריך. הדרך הטובה והמהירה לכך היא לקחת ספרי ולרסס את הצמח במים רצוי בשעות הבוקר.