בתקנון יהיו למונחים הבאים ההגדרות הבאות: "האתר", "חנות", "החנות שלנו" - www.ho-ya.co.il". "הנהלת האתר", "בעלת האתר", "מפעילת האתר" - עוסק מורשה 207254954 "הגולש" - כל אדם שמשתמש באתר, בין אם ביצע קנייה ואם לאו, בין אם נרשם לאתר ובין אם לאו; "לקוח" - כל גולש באתר שביצע קניה בין אם קיבל את המוצר שרכש ובין אם טרם; "הודעת אישור" - דואר אלקטרוני שנשלח לאחר אישור ההזמנה מחברת האשראי "יום ביצוע העסקה" - היום שבו התקבל אישור מחברת האשראי והתקבל הודעת אישור הזמנה "צמח", "צמחים", "הצמחים שלנו", "כל הצמחים"- הצמחים המצויים באתר וקיימים במלאי "כלים", "העציצים"- בתי עצים שבתוכם שתול הצמח
״התמונות באתר להמחשה בלבד״.
הרכישה באתר זה כפופה לחוקי מדינת ישראל ויחול עליה החוק הישראלי, לבית המשפט המוסמך תל אביב תהיה הסמכות המקומית הייחודית בכל הקשור באתר ו/או בכל הקשור לביצוע מכירה באתר.
השימוש והקניה באתר מותנים בהסכמת הגולש ו/או הלקוח לתנאים הכלולים בתנאי תקנון זה כלשונם, והגולש ו/או הלקוח מצהיר כי קיבל את תנאי תקנון זה.
האמור בתקנון זה (או בכל מקום אחר באתר) מנוסח בלשון יחיד ו/או זכר זאת מטעמי נוחות בלבד, אך הוא פונה לשני המינים באופן שווה והכוונה הינה הן ליחיד והן לרבים.
השימוש באתר
רשאים להשתמש באתר בני 18 ומעלה שברשותם כרטיס אשראי תקף (בישראל) של אחת מחברות האשראי הבאות (להלן: "חברות האשראי"): ישראכרט, ויזה, אמריקן אקספרס, לאומי קארד
האתר מיועד לשימוש אישי, קימעונאי ולא ינתנו כפל הנחות או מבצעים אלא אם נאמר אחרת.
קבלת המוצר דרך האתר מותנית באישור חברת האשראי לעסקה.
האתר מיועד למכירות בישראל בלבד ואינו מוכר לחו"ל.
אופן הקניה באתר
רכישת צמחים או הכלים באתר תבוצע על ידי שימוש בכרטיס אשראי של אחת מחברות האשראי האמורות בלבד.
לאחר בחירת הצמח ובית העציץ יזין הגולש למערכת מספר פרטים אישיים הנוגעים לביצוע הקניה.
הזנת המערכת בפרטים אישיים כוזבים הינה עבירה על החוק, נגד גולשים אשר יזינו פרטים אישיים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים פליליים ו/או יוגשו תביעות נזיקין מצד בעלת האתר. לבעלת האתר שמורה הזכות לבטל עסקה עקב הזנת פרטים אישיים כוזבים ו/או שגויים ו/או חלקיים.
מדיניות אבטחה וסודיות הגולשים
אבטחת המידע נעשית בהתאם לכללי אבטחת המידע המפורטים מטה.
הנהלת האתר רשאית לשלוח ללקוחות דבר דואר אלקטרוני המאשר את קנייתם, כמו כן רשאית הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לשלוח ללקוחות דואר אלקטרוני לרבות פרסומות מגורמים מסחריים שונים מבצעים באתר וכיו"ב.
ביטול עסקה ומדיניות החזרים
מדיניות ביטול באתר היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן
"HOYA" תעשה הכל על מנת לספק ללקוחותיה את הצמחים האיכותים והטרים ביותר אך בשל היותם צמחים אין שני צמחים זהים.
צמחים מוגדרים בחוק הגנת הצרכן כ"מוצרים מתכלים" ולכן אין חובה לקבלם בחזרה מרגע הרכישה. יחד עם זאת "HOYA" נותנת אפשרות החזרת צמחים/כלים עד שלושה ימים מיום הרכישה ולא יאוחר מ 3 ימי עסקים כמפורט לעיל.
על הלקוח לוודא את תקינות המוצר תוך זמן סביר מרגע הקבלה.
בקשת הביטול יש לבצע בדרכים המקובלת ביניהם, בעל פה, הודעה בצ'אט באתר, מייל order@ho-ya.co.il .
את המוצר יש להחזיר באריזתו המקורית בשלמותו כמו שסופק ביום השליחות.
כל החזר כספי יועבר לכרטיס האשראי שבאמצעותו שולמה ההזמנה בלבד, ובהתאם לתקנות חברת האשראי.
לא יינתן החזר כספי עבור פריטים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
האתר מקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.
את המוצר יש להחזיר באריזתו המקורית בשלמותו כמו שסופק ביום השליחות. אנחנו נתאם מולכם מועד לאיסוף ההזמנה בעלות של 30 ש”ח בעבור המשלוח גם במידה והלקוח קיבל את המשלוח ללא עלות מאחר ועבר את מינימום ההזמנה (250 ש"ח) או קיבל הטבה. לא יכול החזר כספי על דמי משלוח עבור משלוח שכבר סופק ללקוח.
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של "HOYA".
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם העסק.
אחריות המוצר
חברת HOYA עושה הכל על מנת לספק שירות, מוצרים ותוכן ברמה הגבוה ביותר אך לצערנו יש דברים שלא בשליטתה, לכן כל מידע שיימסר או כל תוכן שיופיע בכל אחד מן הבלוגים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. כלומר, האחריות על השימוש במידע שיימצא באתר הוא על המשתמש בלבד.
חברת HOYA לא תהיה אחרית לעיכובים שנובעים באספקה בגלל דברים שאינם בשליטתה כמו אסנות טבע, כוח עליון, שביתות, חסימות במשק וכו׳.
שימושים בגיפט קארד, קודי הנחה ושוברים חיצונים
עם תום תוקפו של הכרטיס לא יתבצע החזר לכרטיס כמפורט לעיל.
קוד הנחה או גיפט קארד יהיה בתוקף לשנה אלה עם כן נאמר אחרת
ללא כפל מבצעים או הנחות. כל רכישה מאפשרת שימוש בקוד/ שובר אחד בלבד.
לא ניתן לרכוש גיפט קארד או כל שובר חיצוני אחר עם קוד הנחה. קוד הנחה לא יכול על גיפט קארד או כל שובר אחר.
לא ניתן לבצע קיזוזים והחזרים לכרטיס האשראי אלא לגיפט קארד עצמו.
הכרטיס מזכה את המחזיק בו עד לגובה הסכום הרשום לזכותו.
הכרטיס אינו ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף.
בשימוש בשוברי BUYME או כל שובר אחר לא יכולו קודי הנחה וכפלי מבצעים.
יש לכם שאלה?
הנה כל התשובות לשאלות הנפוצות
כמה קל לטפל בצמחי הבית שאתם שולחים לי?
לא צריך להיות בוגר 8200 כדי להצליח עם הצמחים שלנו 😉
אתם בוחרים את הצמח שמתאים לכם, ולכל צמח באתר מצורפים פרטים ברורים על התנאים שהוא אוהב – אור, מים, ואווירה כללית. כל מה שצריך זה לבחור נכון ולעקוב אחרי ההנחיות באתר. זה פשוט, ואנחנו כאן אם תצטרכו עזרה.
מהם אזורי השילוח שלכם?
אנחנו שולחים צמחים לכל נקודה בארץ – מצפון ועד דרום.
לא משנה איפה אתם גרים – ההזמנה תגיע אליכם עם שליח עד הבית.
אם אתם לא בטוחים לגבי זמני האספקה או רוצים לבדוק משהו נקודתי, מוזמנים לפנות אלינו בוואטסאפ או במייל – נשמח לעזור.
איך לבחור את הצמח הנכון בשבילי?
בחירת צמח לבית לא חייבת להיות מסובכת – צריך רק לשים לב לכמה דברים פשוטים:
✅ כמה אור יש במקום שבו הוא יעמוד – יש צמחים שמעדיפים שמש ישירה, ואחרים שיגשגו גם בפינה מוארת חלקית.
✅ עד כמה אתם זמינים להשקיה – יש צמחים שלא אכפת להם שתשכחו מהם קצת, ואחרים שדורשים תשומת לב קבועה.
✅ האם יש לכם בעלי חיים בבית – חלק מהצמחים לא מתאימים לחיות מחמד.
לכל צמח באתר שלנו מצורפות המלצות ברורות לגבי התנאים שהוא צריך – ואנחנו ממיינים מראש את כל הקטלוג לפי סוגי אור, דרישות השקיה, ועוד.
אם אתם מתלבטים – תמיד אפשר להתייעץ איתנו בוואטסאפ או במייל. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור נכון ולהצליח.
אני הורג.ת צמחים סדרתי, אבל אני רוצה צמחים בבית. אתם יכולים לעזור לי בכלל?
ברור, אתה לא לבד – המון לקוחות שלנו התחילו בדיוק כמוך.
המפתח הוא לא לחפש צמח קסם, אלא לבחור צמח שמתאים לאור, להשקיה ולסבלנות שלך (גם אם היא מוגבלת).
באתר תמצאו קטגוריות ברורות שיעזרו לכם לבחור צמחים שיכולים לשרוד גם כששוכחים מהם לפעמים, ובעמודי המוצר תמצאו הסבר מדויק על מה כל צמח צריך.
ואם בכל זאת יש ספק – אנחנו זמינים בצ׳אט עם המלצות מותאמות אישית.
הצמח הראשון שלכם לא חייב להיות האחרון.
תוך כמה זמן תגיע אליי ההזמנה שעשיתי?
ההזמנה מגיעה לרוב הארץ בתוך 3–5 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה (ברוב המקרים בתוך 3 ימי עסקים).
אזורים מרוחקים – למשל אילת והערבה, ים המלח, מצפה רמון, רמת הגולן – עד 7 ימי עסקים
מה קורה אם הצמח או הכד הגיעו לא תקינים?
זה נדיר מאוד, אבל אם זה קרה – אנחנו איתכם ותמיד לוקחים אחריות מלאה! שלחו לנו תמונה ביום קבלת ההזמנה, ונדאג שיחליפו לכם את המוצר הפגום/ נזכה אתכם בהתאם לבחירתכם. בכל מקרה, אנחנו מבטיחים לכם שאנחנו נעשה הכל כדי שתצאו לא פחות ממרוצים!
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
כן. ניתן לבחור באופציית איסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי שלנו בכתובת יצחק קורדובה 76, משמר השבעה.
האיסוף יתאפשר לאחר 2 ימי עסקים, ורק לאחר תיאום מראש בטלפון, וואטסאפ או מייל.
כיוון שמדובר בצמחים חיים – ההזמנה תיארז רק אחרי שתאשרו לנו שאתם בדרך, כדי לוודא שהצמחים יגיעו אליכם הכי טריים ורעננים שיש.
מהי מדיניות ההחזרה שלכם?
צמחים נחשבים על פי חוק הגנת הצרכן כ"מוצרים מתכלים", ולכן אין חובה להחזירם לאחר הרכישה.
ובכל זאת – אנחנו ב-HOYA רוצים שתהיו שלמים ומרוצים מההזמנה שלכם.
ניתן להחזיר צמחים וכלים עד 3 ימי עסקים ממועד הרכישה.
אם תבחרו בהחזרה באמצעות שליח – עלות השירות היא 35 ש״ח.
אם תעדיפו להחזיר בעצמכם למרכז הלוגיסטי שלנו, ההחזרה תתבצע ללא עלות, לאחר תיאום מראש.
בכל מקרה, נשמח לעזור – פשוט צרו איתנו קשר.
אני לא ממש מבין בצמחים – אולי עדיף לי פשוט לוותר?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לא צריך להיות מומחה – רק לרצות צמח בבית. אנחנו עוזרים לכם לבחור, מדריכים אתכם איך לטפל, ונשארים זמינים גם אחרי. תתחילו מצמח אחד, ותראו שכל עוד נצמדים לתנאי הגידול שלו, זה ממש פשוט!
איך הצמח שורד את ההובלה?
כל צמח נארז אצלנו בידיים מקצועיות ובחומרים ייעודיים ששומרים עליו יציב, מוגן ומאוורר. אנחנו יודעים שמדובר במשהו חי – ולכן כל משלוח מטופל באחריות מלאה.