פוטוס 1 על 1

Scindapsus Aureus
צמח הבית המושלם! אין סבתא שלא מגדלת אחד כזה בבית (תבדקו אותנו). צמח נשפך שדורש מעט מאוד תשומת לב, ואידיאלי "לרוצחי צמחים סידרתיים". הפוטוס הוא צמח מאוד נוח לגידול, מסתדר מצוין גם בחללים חשוכים (חשוב להדגיש, שאנחנו אומרים חשוכים אנחנו מתכוונים לחללים עם מעט אור, כי בכל זאת זה צמח חי והוא לא יכול לחיות בחושך מוחלט) וגם בחללים מוארים, ולכן תמצאו אותו כמעט בכל משרד.
הפוטוס השתתף במספר מחקרי פורצי דרך (נאסאהספרייה הלאומית לרפואה בארה"ב CABI) ונמצא כמטהר אויר אולטימטיבי ובעל יכולת ספיחת רעלים מהאוויר בחלל. עובדה נוספת שחשוב לדעת על הפוטוס הוא שאם תכוונו את הגדילה שלו כלפי מעלה (כלומר, שיטפס  לכיוון השמש ולא לכיוון הקרקע) העלים שלו יהיו גדולים יותר. מקור הצמח הוא בפולינזיה הצרפתית. 
אור: 
הפוטוס יהנה מעוצמת אור נמוכה מאוד עד גבוה אך חשוב לא למקם אותו תחת שמש ישירה. 
 
השקיה: 
השקיה נכונה היא המרכיב החשוב ביותר בהצלחת גידול הפוטוס. חשוב לייבש את אדמת הצמח בין השקיה להשקיה אחרת מערכת השורשים עלולה להירקב.  
לחות: מומלץ להשפריץ עליו מים אחת לכמה ימים, רצוי בשעות הבוקר. 
דישון: 
אנחנו ממליצים בחודשי האביב, הקיץ והסתיו. 
רבייה והשרשה: 
מאוד קל לייחור, להשרשה ופיצול - אם הפוטוס שלכם השתלט לכם על החלל וגדל לכל עבר תוכלו פשוט לחתוך חלקים ממנו (בין מפרקי העלים), ולשים בכוס עם מים עד שישריש. לאחר מכן, שתלו אותו בכלי חדש ותדאגו להשקות באופן קבוע בשבועת הראשונים עד שיתחזק. מזל טוב! פוטוס נוסף הצטרף למשפחה. 
רעילות: 
לא למאכל - הפוטוס אינו ידידותי לפעוטות ולבעלי חיים. 
טמפרטורה: 
טמפרטורה מומלצת 14-35c. 
 
רוצים שנשלח לכם אחד? 
פוטוס מוזהב, פוטוס לבן, פוטוס מררבל קויין, פוטוס מנג'ולה,פוטוס נאון, סקינדפסוס